Älskar min familj

Jag är så tacksam att få vara här nere i Täby hos Erik och Johanna och få umgås med nästan hela min familj. Saknar Pontus och Emma givetvis.
Imorgon åker nog vi hem framemot kvällen eller som senast på onsdag morgon. Mikael och Maria lämnade oss i afton vid artontiden efter vi ätit fiskgrateng till middag.
 
 
Mitt högkänsliga jag har jag fått jobba med, har känt mig låg och grubblig men försökt att inte fastna i negativa tankar.
Barnen livar upp och det finns alltid någon som vill hänga med dem i olika konstallationer.
 
 
Just nu sitter mina äldre kära och spelar ett strategispel som jag valde bort. Trött efter en vaken natt. Stormen Hans härjade här inatt pluss att jag kom isäng sent. Det gjorde att jag inte kunde somna förrän vid femtiden lite lätt, bytte säng vid halvsju och sov sen till tio.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0