Påskmiddag

Den här Påsken firas återigen i Ammarnäs. Jag tog med mig tre grabbar och åkte upp skärtorsdag efter vi ätit middag.
Jörgen, Lisa, Olle och Emma kom upp idag lördag.
 
Igår då vi var mindre många här så blev det skotertur till Soutsjaur för lek på isen. Jag försökte pimpla men fiskarna ville inte nappa. Jag körde lite skoter med lillkille och njöt sedan av att se lyckliga barn leka på isen i olika konstellationer.
 
 
Idag blev det en dag i backen. Slalom med jour, lillkille och barnbarn.
 
 
Påsklördag så behövs det ju ett påskbord med plockmat. Så sliten tant ställde sig i köket efter en dag i backen då musklerna fått jobba för att kunna duka upp massa goda smårätter.
 
 
Imorgon blir det ut med skotrarna igen:).
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0