Mycket uppbokat nu

Jag är lite stressad i mitt huvud just nu, har så mycket att fundera på och tider/åtaganden att fixa med och hålla koll på. Känner mig lite glömsk och disträ emmellanåt.
Kan i och försig också bottna i att jag känner mig bekymmrad över att jag har stora problem med min Ischiasnerv just nu. Jag är bortdomnad i mitt vänstra ben delvis. Lårmuskeln, knävecket och foten har stora områden av bortdomnade områden. Lägg sen till den nervsmärta som finns.
 
Annars så jobbar jag på. Tog tag i att städa Jörgens bil idag för den var äckligt skitig invändig. 
Gjort Porterstek, WB-pajer, Tacorullar och begravt lax inför Påsken,
Suttit i möten, skrivit mail, klippt någons hår, skjutsat, stöttat och angagerat mig.
 
 
Lillan gjorde illa sig på sin förskola idag och hennes mamma skickade Snapmeddelanden och tog henne till Hälsocentralen för omplåstring. Lillan var så modig och duktig men somnade sedan i soffan mitt i ett andetag;).
 
 
 
Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0