Långa arbetsdagar

Mitt liv rullar på och jag har inte tagit mig tiden att skriva inlägg här.
Den här helgen har Jörgen åkt upp själv till Ammarnäs och ställt undan skotrar i garaget samt lastat med sig tre skotrar hem som behöver lite service och kärlek innan nästa säsong.
 
 
Jag har varit hemma och tagit hand om alla här. Lillkille hade umgänge fredag till lördag vilket hackade sönder helgen och gjorde att någon behövde stanna hemma.
Ganska tomt här hemma då ungdomarna var iväg på olika saker och jour var med kompisar.
På lördag till middag kom Emma och hennes kille hem och jag gjorde tonfiskpaj.
 
 
 
Det har varit flera dagar i slutet av veckan med kanonvårväder. Sol och 15 grader varmt.
Jag bestämde mig för att jag skulle tvätta bilen ihelgen och startade det projektet på lördag förmiddag. Hann inte klart då det började snö/regna.
 
 
Idag har jag varit ute och krattat bort lite barr från gruset/uppfarten.
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0