Tack Emma

Varje gång vi kommer hem från Ammarnäs och Emma inte har hängt med, möts vi av ett hem där allt ligger på plats. 
Soffans kuddar är puffade och filtarna är vikta. Varje säng är bäddad och leksak eller pinal som legat fel är bortplockade.
Nu låter det som om jag lämnar hemmet i kaos varenda gång, men det gör jag inte.
Emma vill ha ordning ikring sig och tycker det är roligt att göra det där lilla extra. Så tusen, tusen tack!
 
Hann med ganska mycket städning i Ammarnäs den här helgen och de fönster jag torkade på insidan igår har jag idag torkat på utsidan.
 
 
Har fixat med att fylla upp grus nära huset där markisoleringen bitvis har tittat fram. Finns mycket att fixa med.
Grabbarna har nästan fixat klart det lilla huset/förrådet, byggt för rören på baksidan av stugan där bergvärmen går in och listat färdigt i vardagsrum, kök och hall.
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0