Smög mig ut från sjukbubblan

Jag känner mig lite bättre idag, ingen feber i vart fall och det uppskattar jag.
Känslan då jag orkade skjutsa lillan, handla (med munskydd) och laga mat var som att bli utsläppt från en inlåsning.
Jag har haft turen att inte bli sjuk så ofta tills i år. Flera febertoppar, covid, magsjuka, matförgiftning och några förkylningar. Trist men inget att göra något åt.
 
Fint i trädgården fortfarande fast vi har haft frost. Jag vattnade i blombänkarna som blir fort torra och tog lite bilder.
 
 
 
Saknade en ingrediens till maten och har haft en längtan till pappa en tid. Blev således en resa till Byske.
 
När jag satt där och rensade bort vissna blommor och barr kom jag på att det är nio och ett halvt år sedan vi sa hejdå till varandra där på lassarettet.
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0