Lite här och lite där

Jag var den som klev upp med alla barnen imorse vid sju och så småningom serverade jag dem frukost.
 
 
Min dag att fixa med maten och till lunch blev det klämmackor igen.
 
 
Barnen springer ut och in och har alltid någon vuxen som fångar upp dem ifall de behöver hjälp. Jörgen pausade med byggandet och la vår lilltjej för mittpådagenvilan vilket gjorde att jag kunde vara kvar ute och fixa lite med ojämnheterna på vår tomt.
 
 
Vårat förråd för ved och andra småsaker tar form. Knutbrädor, väggar och golv är fixat.
 
Till middag gjorde jag tacos, men före det torkade jag ett gäng fönster.
 
 
Efter middagen var bortstädad började jag med att hjälpa några barn att duscha. Efter duchandet blev det lördagsgodis.
Innan jag lade de mindre barnen tog vi på oss jackor ovanpå pyjamasen för att gå ut och grilla marchmallows.
 
 
Avslutar med en bild på fina Molle. Han ser ut som en liten björnunge.
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0