Jobbar på

Har som blivit mitt ansvar att väcka barnen på morgonen. Inte något som jag tagit på mig frivilligt, men vi har väldigt olika kroppsrytmer i vår familj och maken får då ta allt som är måsten på kväll och natten. Är i en extremt trött period just nu och önskar varje morgon att någon annan kanske möjligtvis skulle reagera på väckarklockan men det sker ju inte.
Om jag ber om det så får jag sovmorgon, men jag kan som inte somna om så lätt.
 
Lillan hade pappaumgänge på morgonen och idag blev det bad i simhall. Blev ett lyckat umgänge.
 
 
 
Idag fyller också mitt andra barnbarn 7 år. Fattar inte vart tiden tar vägen...
 
 
 
Grattis fina Alma på din sju års dag.
 
 
Väl hemma igen efter umgänge och lämning på förskola har jag varit ute och planterat färdigt runt ladan och rensat ogräs runt huset.
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0