Det blev en lång arbetsdag

Lillan har kommit på det här med att gå på toa nu och har varit torr hela dagen. Hon är så stolt!
Jag är så stolt över henne för hon har sagt till varje gång hon behöver kissa!
Men lilla fröken behöver träna upp sin blåsa för hon kissar med ca 35-45 minuters mellanrum och det känns som om vi bott på toan.;)
 
När lillan vilade tog jag tag i kökssoffan som var en sorglig syn.
 
 
Jörgen hjälpte mig att förstärka locket som hade spruckit och böjt sig.
 
 
Sen häftade jag på ett vaxat tyg som nog egentligen ska användas till bordsduk kanske?
 
 
Jag ska se om det finns kvar mer tyg för isåfall ska jag klä om stolarna också.
 
Till middag gjorde jag tre olika wook. Till mig använde jag kycklingbitar som jag marinerat och ugnsstekt igår, frysta grönsaker och glasnudlar. Till Emma stekte jag vegbitar i olja kryddat med sambal, soja, vitlökspulver, salt och peppar + frysta grönsaker+teriyakisås och de andra fick kycklingbitar från igår + grönsaker+ teriyakisås serverat med ris.
 
 
Förkylningen är kvar, smak och lukt kommer och går. Det verkar inte vara Covid då jag gjort två negativa test med någon dag emellan.
 
 
Imorgon kommer mina lite krassliga barnbarn hit så då passade jag på att göra bort storstädning av toan ikväll. Så det blev en lång arbetsdag idag. :)
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0