Nedräkning och förberedelser

Började den här dagen med att hjälpa lillkille i vanlig ordning och även lilltjej som vaknade tidigt.
 
Strax efter sju då lillkille åkt iväg med taxin åkte jag och lillan ner till stan för att fixa en trasig hjulbult på min bil.
 
 
Vi roade oss i lekhörnan och drack kaffe och varm choklad medans verkstan fixade.
 
 
Julen närmar sig och även vår resa. Än är det mest planering i mitt huvud som pågår angående julen och resan, 16 dagar kvar innan vi reser. 
Tänker adventspynta innan vi åker iväg och har påbörjat att städa lite grundligare i husets vrår.
Idag städade jag köksmöblerna, torkade av och bytte den vita vaxduken till en ny.
 
 
Hade tänkt hinna så mycket mer, bland annat att torka kökets tre fönster. Främst behöver jag torka fönstret som är ovanför diskhon.
 
 
Jobb finns det;)
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0