Fin fredag

Jag sitter här i min dröm och försöker att inte vara sur på blogg.se.

Det har varit en fin dag som startade med en liten sovmorgon då Jörgen klev upp med lillkille.
Vid halv tio samåkte jag och Jörgen in till stan och 10.15 satt jag i godan ro med en kaffekopp på Leos så lillan fick ha ett pappaumgänge.

(null)

Efter umgänget blev det lunch på MAX som lillan uppskattade.

(null)

Lillan somnade i bilen och jag passade på att vila med henne en stund sen då vi kom hem. Därefter packade jag ner kläder för mig, lillkille och lillan inför vår helg i Ammarnäs.

Vi åt middag hemma innan vi tog en liten omväg förbi Kåge. Där bytte vi bil med Mikael och lånade med oss barnbarnen.
Jag känner mig så lyckligt lottad att få lyssna på de två mindre barnens förtjusning av att få ses och att lillkille och Rue som satt längst bak i Bilen kommer så bra överens.

(null)


Renbäddning, julpyntning och allmänt fix inför  då vi åker upp hela min stora fina familj efter julafton i år är det som står på agendan.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0