Berikande

Allt är inte så lätt hela tiden. Jag är så stolt över massa människor runt om mig. Gillar det jag ser hos alla unga mammor idag. Klokhet im absurbumdelux.
 
Dagarna rullar på hos mig och oftast känner jag mer som en kordinator än mamma och jour/familjehemsmamma.
Fokus hos mig är att passa tider, laga näringsrik mat, och hålla koll och hålla igång viktiga samtal, fixa logistik, planera och utföra.
 
Vi har en ny fin jourplacering som vi fick sent i torsdags. Jag känner anspänning och nervosivitet. Men vad känner då inte detta unga oerfarna tonårsöde?
 
 
Jag har idag låtit kött, lök och morötter puttra ihop till en fantastisk god gryta jag ska servera imorgon.
 
 
 
Fina Pea kom förbi oss idag med sina söner. Jag har köpt sockor och andra saker från Navids Jultidningsförsäljning.
 
 
Kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

❤️

2022-11-19 @ 22:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0