Sven Ingvars

Jag har känt mig låg och väldigt seg idag men tog ändå tag i att röja på altanen. En fuskstädning så jag kunde lägga ut dynerna och ta bort saker som inte hör hemma där.
 
 
Började tidigt med att förbereda middagen så jag inte behövde stressa med den då mor och Ulf var på ingående. Vi grillade för första gången i år och jag gjorde klyftpotatis och morötter i ugn, en sallad med fetaost och citrondressing, sambalsås med soja och en kall sötsur chilisås.
Alla blev mätta och belåtna.
 
 
Vid arton rullade vi ner till stan och parkerade utanför Sara kulturhus för nu var det dax för konsert med Sven Ingvars.
Vi tog en selfie innan.
 
 
Det blev fantastiskt lyckat för mor och Ulf och jag är så glad att jag kunde få göra det här för dem.
De var så glada och tacksamma.
 
Kram.
 
 

Kommentarer
Postat av: Hannas krypin

Låter som en underbar kväll med grillat först och sedan en härlig konsert.

2022-05-09 @ 08:48:04
URL: http://hannaskrypin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0