Överraskade mig själv också;)

 Jag har skjutsat liten till förskolan och hämtat hem igen. Liten älskar att vara ute och därför stannade vi ute när vi kom hem från förskolan.
Jag försökte starta lite krattning, men gav upp av två anledningar. Det blåste för mycket och min rygg gillade inte rörelsen.
 
 
Satt i solen några minuter innan jag gick in och gjorde hempizza till middag. Då hade Jörgen kommit hem och tog över att ha koll på barnen.
 
 
Jag har missat att mammas sambo fyllt jämnt, jag har inte fått till att ge julklappen jag fixade i fjol, jag har inte lyckats fira mamma då hon fyllde år i mars och snart är det morsdag. 
Fick därför en fix idé om att bjuda dem på Sven Ingvars konsert på Sara Kulturhus nu på söndag. Så roligt att de tackade ja till att komma på middag först hos oss och sen klockan sju infinna sig på andra parkett. 
Kruxet var att de ville gärna ha sällskap och nu ska tant också gå på dansbandskonsert. Jag tror det blir bra, jag får i vart fall umgås med min mamma en stund.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0