Ödet

Jag har börjat att packa inför vår resa utomlands på tisdagkväll. Det har gått troll i den här resan och jag undrar om det är någon mening i att den inte kanske blir av?
Lillkilles onda i sitt ben sätter ju käppar i hjulet för honom att kunna nyttja den här resan fullt ut, men inget gips gör ju så att han fortfarande kan bada. Men trappsteg upp till rutchbanor? Hur ska man tänka?
Vi siktar på att kunna genomföra den här resan, men jag ropar inte hej förrän jag hoppar i polen och hör barns glada skratt.
 
Jag fick chans till att kliva upp sist idag. Jag väljer att inte kalla det för sovmorgon för det var alltför många som påkallade upmärksamhet av mig innan sovrumsdörren tillslut stängdes.
Efter lunchen började jag att plocka fram sommarkläder till de små.
 
 
Strök sedan kläder som behövde det och fina högar växte fram.
 
 
Nu ikväll är det mesta struket och fixat.
 
 
Alma, mitt barnbarn i Stockholm ringde mig via facetime och det är så roligt att hon vill det;)
 
 
Fotade också den fina Saintpaulia jag fick av svärmor. Tack för allt du gör.
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0