Jag blir stressad av att det är rörigt

Gisses vad vi har hunnit med mycket i helgen som vi tillbringade i Ammarnäs.
Det har varit jobbigt för mig att vara i det kaos som vi skapade då vi rev delar av köket och det bristfälliga städandet efter Påsklovet.
 
Igår då jag serverade middag så rymdes vi knappt vid vårt enorma köksbord, det var belammrat med kökslådor och köksredskap.
 
 
Jag har torkat av det värsta på våra glasräcken uppe på loftet.
 
 
Slängt trasiga kuddar och stoppat försvunna prydnadssaker på rätt ställe.
 
 
Nu är det lugnare för min själ då det är bortplockat och rent i vår Dröm.
 
 
Jörgen har ju fixat med att få in fullstora kyl och frysskåp, vänt på karusellendörren, bytt ut skadad lådfront, byggt nya överskåp och påbörjat rensning av garaget.
 
 
Så mycket mer praktiskt vårt kök kommer att bli.
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0