Hans dag

Idag har den röda tråden varit lillkille. Först på morgonen 08.15 infann jag mig på Habiliteringen för att vara med på den årliga planeringen runt lillkille och vilka eventuella LSS insatser han kan tänkas behöva. 
 
Sen åkte jag hem och städade, åt lunch också innan jag vände tillbaka till stan för att hämta upp lillkille och skjutsa honom till en stunds eget umgänge med sin pappa och mamma.
Klockan två blev det fortsatt umgånge på Leos med fler syskon.
 
 
Efter avslutat umgänge åkte vi till Godishuset och plockade ihop lite godis för att äta imorgon då det är lördag.
Dagens middag inhandlade vi på MAX :)
 
 
Men hörni, vädret ute är väl aldeles underbart nu och Björkens skira löv har spruckit fram.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0