Middag för två

I onsdags innan vi åkte upp till Ammarnäs hade jag och Jörgen en ensam middagsdejt, hämtpizza och levande ljus bjöd min man mig på.
De små barnen var på umgänge och korttids, Emma var hos kompis och Pontus var redan i Ammarnäs.
 
 
Nu är vi här i vår Dröm. Igår var vi ute och åkte skoter, pimplade och grillade korv.
 
 
Till middag gjorde jag köttfärssås och spagetti.
 
 
Vi hamnade sen vid grillringen ute på kvällen och grillade mer korv och snicksnackade med ungdomarna.
 
 
Idag har vi varit i backen och ätit klämmackor, åkt slalom och madrass och njutit av underbart väder.
 
 
Idag  fixade Mikael och Maria taccomiddag så jag åkte en liten sväng med skotern med de små. Vi var med skräp till återvinningen.
 
 
Kram-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0