Jobb

Igår fick jag en ensam dag här hemma och jag tog tag i eftersatt pappersjobb som att bl.a skriva reseräkningar och få in några kvitton för utlägg.
Tog in den vaxade julduken från altanen och torkade av den och rullade ihop den igen så kan den användas nästa jul igen. Den åkte ut på altanen av en annan familjemedlem där vid jul och jag har inte tagit tag i den förrän nu.
 
När lillkille kom med taxin så fick han gå från vägen för taxin tog sig inte över en plogkant som bitvargen fixat och lämnat.
 
 
Vi stannade ute och lekte efter vi tagit bort vallen för just då kom Jörgen hem med lillan.
 
 
Middagen blev tidigare rullade vegofärsbollar i ajvarsås som jag kokade ris till.
 
 
 
Vi har många spännande saker på gång, bl.a en planering att åka på en utlandsresa i maj. Tyvärr har vi stött på motstånd av en förälder på konstiga grunder. Hoppas att jag får några bättre besked idag.
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0