Grattis min son

Idag åkte jag, lillan och farmors flickor upp till Ammarnäs strax före tolv och grabbarna Mikael, Jörgen, Pontus, lillkille och en till stjärna kom upp senare.
Det gick bra att åka upp hit för mig och tjejerna då de sov mestadels av bilresan. Underbart att komma hit.
Det är mitt andra barns födelsedag idag, Grattis fina Mikael!
 
 
 
Livet att få vara med här och nu är inget självklart. Snälla njut av det du har, sjukdom är något vi alla kan drabbas utav och det har jag nära nu.... oro och att inte veta tar kraft.
 
Var rädd om er.
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: finamaria.webblogg.se

Ha en fin dag 🌸

2022-03-19 @ 16:34:51
URL: http://finamaria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0