Ditten Datten

Idag har jag städat vårat sovrum och renbäddat några sängar. Jag har hitintills sovit med lillan i jourrummet så hon ska vara trygg, men nu har vi valt att ta in spjälsängen till oss och därför bäddade jag rent i joursängen.
 
 
Den 20 mars är vår sista dag som jourhem för lillan, hon övergår sen till familjehemsplacering hos oss ett tag.
Måndag 21 mars öppnar vi upp för en ny jourplacering.
Beroende på ålder har vi nu två rum att välja emellan.
 
 
När jag liks var i farten renbäddade jag även i Pontus rum.
 
 
Nu i afton har jag gjort ugnspannkaka och bakat lite bullar som jag gräddar för fullt just nu.
 
    
 
Lite vemodigt känns det också idag då det är nio år sedan far somnade in.
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0