Soligt i trädgården

Jag har haft rätt så bra väder de här första semesterdagarna och jag har kunnat vara ute och fixat i trädgården. 
Strålande sol och helt klarblå himmel var det på förmiddagen då jag och lillan gick ut. Lillkille fick leka med Rue i Piteå och fick lift av Jörgen dit och hem när han skulle till Luleå och jobba.
 
 
Jag är inte riktigt på topp, men försöker hitta igen det glada inom mig. Min mammaroll har fått sig en törn , men jag försöker läka såret och mota bort sorgen som finns där inom mig.
 
Trädgårdsjobb är läkande och det är rätt så fint i vår trädgård nu.
 
 
Jörgen fick med sig barnbarnen från Piteå och det har varit full fart här. Jag och Lisa satt och spelade Finns i sjön med Rue och lillkille. 
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0