Midsommar

Vilket underbart midsommarväder vi har fått! Helt underbart att slippa frysa och kunna ha kjol eller klännig hela dagen.
Vi skippade att åka ner till Bonnstan på grund utav den här hostan och förkylningen som rullat runt här i vår familj. Så många i den äldre generationen som vi vill ska få fortsätta att vara friska och pigga ett bra tag till.
Klockan 16.00 kom några grannar över och vi hade knytkalas och eget kött. Jag bidrog med kall potatissallad, Västerbottenspaj, romröra, laxröra bl.a.
 
 
Alla barn och ungdommar åt med oss innan de fick skjuts vidare till kompisar.
 
Även om vi stökade bort det mesta igår så var mitt kök kaos idag på morgonen och hela förmiddagen har jag jobbat med att ta tillbaka min ordning i kylskåp och på bänkarna.
 
 
Så nöjd då det är gjort.
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0