Kalas

Tänka sig att min lillminsting blir arton år på tisdag? Hon har häcken full nu med det sista innan uppkörning och sommarjobb som börjar imorgon.
Det blev till att ordna ett kalas för henne idag då hon har en helt ledig dag.
 
Jag gillar att fixa och ordna, städa, baka och planera för att det ska bli så bra som möjligt för Emma just den här gången.
 
Bakade bullar på morgonen.
 
 
Sen tog jag tag i städning av köket. Torkade av kladd från köksluckor och plockade bort innan jag dammsög golven.
Fixade lunch till barnen och tog sen en dusch och fixade till mig lite. Lade ihop tårtan och bryggde kaffe medans Jörgen åkte och hämtade upp farmor,
 
 
En fin dag med min familj.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0