En student

Idag har jag agerat chaufför. Skjutsade in Emma till körskolan efter att jag hjälpt lillkille med sina morgonrutiner, hon hade "Halken" idag eller Risktvåan som det egentligen heter.
 
Vid halv tolv skjutsade jag in Pontus till stan för ett inskrivningssamtal på Schenker där han ska sommarjobba. Jag hade med mig en mycket stilig kille i bilen som var uppklädd och beredd att sen gå på Arken och äta med sin klass.
Jörgen hämtade hem en glad och nöjd son som sen drog vidare på häng med kompisar.
 
 
Imorgon blir det en fullspäckad dag att få ihop logistiken. Vi börjar med att skjutsa in Emma till stan för en körlektion tjugo över sju. 
Klockan nio ska Pontus infinna sig på en champangefrukost och lillan ska lämnas till sin mamma.
 
Smörgåstårta ska hämtas, blommor ska fixas och sonen ska vi se till att han infinner sig på Alhems kyrka klockan tolv.
Vi firar Pontus student lite lagomt lågmält enligt hans egna önskemål och fikar smörgåstårta hos farmor efteråt. Han vill inte ha en stor bjudning.
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0