Älskar trädgårdstider!

Jag har lagt min knappa energi jag hade på förmiddagen till att städa vårt svårt eftersatta hem. Har massvis av städning kvar, men har dammsugit, torkat av golven och städat kök och badrummen.
Kallsvettig och matt, men inte febrig längre. Längtade efter att städa, eller egentligen längtade jag efter resultatet.
 
Ikväll har jag fortsatt med ogräsbränning och nu innan jag gick in tog jag några kort på vår fina trädgård i senkvällsförsommarljus.
 
 
Näverhäggens blommor håller på att vissna och dess vita små blommblad bildar ett "snötäcke" på marken.
 
Sista bilden är från ovala rabatten, sen dags att säga godnatt till er och mig själv.
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0