Nu ska det äntligen bli färdigt!

Skulle regna idag och det gjorde det, men inte så länge. Jag har hunnit rensa lite ogräs runt stenpartirabatten.
 
 
Plockat in jordgubbar som Emma använde i en paj som tydligen blev supergod.
 
Emma har hjälpt oss idag med middag och att hålla koll på det lilla barnet så jag och Jörgen kunde lägga fokus på att göra fint i ladan.
Jag är expert på att starta igång olika projekt och jag har hjälpt Emma att komma igång med att måla bort furun från ladan. Sen har livet kommit emellan och det har varit svårt att fullfölja. 
Vet att Lisa och Emma kört några varv på boaseringen under vintern, men det var bara halvfärdigt tills idag.
Jag och Jörgen tömde Emmas rum och jag målade taket ett sista varv.
 
 
Jag hann taket klart en timme efter vi ätit middag och gick på boaseringen efter middagen och har fixat en fjärdedel av den ikväll innan jag gav upp.
 
 
Emma sover inne för hennes möbler står i garaget, för målet är att hennes rum ska bli klart nu i helgen.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0