Mycket på gång nu

Vi maxar verkligen nu med att hålla oss sysselsatta. Känns ändå bra. Jag började den här dagen med att följa lillan på ett pappaumgänge och när jag kom hem gick jag skyndsamt ut i ladan för att måla varv nummer två. 
 
 
Valde igår att måla med den lilla rollern och fortsatte med den idag då jag målade varv nummer två.
 
 
Fint det blir ändå fast jag ogillar den mörkare gröna färgen. Trots att vi valt att måla vårt hus grönt, gillar jag egentligen inte den färgen.
 
 
Jag gjorde spagetti och köttfärssås till middag och sen for Jörgen, Pontus, Rue och lillkille till ångsågen för att se på äldre bilar.
 
Jag tog skärmdump från snapchat från Jörgen av fina Rue.
 
 
När de små barnen var lagda bar jag och Jörgen tillbaka alla Emmas möbler till ladan igen.
 
 
Inatt då jag sover kommer Johannas fina familj hit och vi ska få umgås en vecka ich, ungefär..
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0