Hejdå stugan

Ja nu är vi hemma igen och tyvärr vet jag inte då det finns utrymme till att kunna åka upp en nästa gång.
Det har varit ett lugnt tempo på de flesta av oss och ibland behövs ju det också. 
Mikael tog med sig Pontus och Benjamin och fiskade och efter dåligt nappande i Tjulån traskade de upp för slalombacken till Näsbergstjärn och fick tre feta rödingar med sig hem. Det tog en timme att traska upp för berget och en timme att traska hem igen. De var tillbaka i stugan en bra bit efter midnatt.
 
 
Jag hjälpte till att rensa firrarna innan jag gick och lade mig..
 
 
Idag har Mikael och Jörgen listat inne på stortoan och i hallen. Till middag gjorde jag fiskgrateng och Mikael grillade Rödingarna ute vid grillringen som Jörgen med hjälp av barnen fyllde med grus och stora stenar igår.
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0