Vi myser på

Vi myser på och idag har vi målat våningssängarna färdigt. I det ena rummet var det bara stegen och ett fallskydd som skulle målas och det fixade Jörgen medans jag började torka lite fönster.
 
 
Jag har målat den andra våningssängen och det var många trånga, svårtillgängliga ställen och konstiga vinklar för kropp och pensel för att få till det.
 
 
Vi har minus 33 grader här i Ammarnäs och trots det så startade Jörgen skotern och han och lillkille körde den till Grundström för service.
 
 
Jag och lillan körde efter med bilen för att hämta hem killarna.
 
 
Jörgen lyckades med att förfrysa sitt ena kindben rejält tyvärr.
 
Till middag stekte Jörgen hamburgare till oss.
 
 
Jag målade sängen färdigt och Jörgen fixade under trappen och skruvade upp konsoller. Imorgon ska vi fixa med hyllplanen.
 
 
Hemma i Drängsmark har ungdomarna föräldrafritt och Emma fixade med laxpasta.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0