Omikron

Ingen har testats positiv i familjen än, men vi drabbas ändå av konsekvenserna av den stora smittspridningen i samhället.
Lejonströmsskolan har varit och är fortfarande hårt drabbad och vi har underlättat för skolan genom att inte ha lillkille på fritids.
Idag vädjar färskolan som vår jourplacering går på om samma sak och hon får därför vara hemma resten av veckan.
 
.
 
Jag har bytt till nya dubbdäck på min bil idag och sen fördrev jag tiden med shopping till de mindre barnen.
Fanns ett litet behov av fler byxor till den ena och överdelar och pyjamas till den andra.
 
Annars är det väl som vanligt här hemma, jag kämpar på med att inte låta det negativa ta över mina tankar för mycket. Har haft några dagar med lite mer ångest.
Tur att vi har en liten solstråle på jourplatsen som sprider så mycket glädje.
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0