Lagat kapell

Våran skoterpulka är sliten, den har ju några år på nacken så det är inte så konstigt. Tyvärr om man får en reva i tyget är det en stor risk att den blir större och större, vilket hade skett med vårt kapell.
 
 
Visste inte om jag skulle limma eller sy för hand delvis, men det slutade med att lagningen gjordes mest med min symaskin.
 
 
Kanske inte den vackraste lagningen av ett kapell, men det växte fram eftersom hur jag skulle få det stabilt och helt.
 
 
Ingen symetri eller perfektion som sagt, men rätt så okej resultat ändå.
 
 
Funktionen är ändå viktigast.
 
Nu ska jag ta tag i lite städning som är svårt att göra då barnen är hemma, eller det är i varje fall mycket smidigare.
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0