Farmors lilla hjärta

Ynklig femåring fick sitt kalas inställt på grund utav sjukdom, men önskade att farmor skulle komma ändå. Med tårtan också givetvis.
Jag och Emma åkte till Kåge och jag gick in med tårtan. Rue låg och sov i sin feberdvala och trots Ja må hon leva sång så orkade hon inte ta in att farmor var där med tårtan.
 
 
Freja blev glad och vi får helt enkelt fira farmors prinsessa sen då hon mår bättre.
 
 
Annat jag gjort idag är att åka till Toyota för att främst köpa en halvljuslampa som i sin tur blev att en stor service inbokades redan idag.
Suck då jag såg tusenlapparna segla iväg.
Men i och för sig kan jag ju inte resa upp besparingarna så då får jag väl använda dem till oförutsedda utgifter.
 
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0