Dittan och dattan

Jag har plockat ner julgranen, alla tomtar och stjärnor idag, Ja jag har tagit bort allt julpynt.
 
 
Kändes helt rätt för mig att göra det idag för i morgon åker vi till Ammarnäs och till veckan börjar vardagen om och på den torsdagen är det den tjugonde Knut.
 
 
Hade bestämt mig för att handla någongång idag också och det passade bra att smita iväg innan och över middagstid då Emma ville hänga med. 
Vi handlade och sen åt vi vår middag på MAX och hade det lugnt och skönt i tvåsamhet. Jörgen fixade med middag till de som var hemma.
Vi svängde förbi och tankade lite barnbarns skratt och positivitet i Kåge innan vi åkte hem och packade upp maten.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0