Sjukstugan fortsätter

 
Tisdagkväll den här veckan började jag känna mig hängig, krigade på under onsdag med skjutsning och hämtningar och sen sov jag. Ville inte tro på att jag fått Covid och försökte ignorera symtomen.
De första tre dygnen sov jag mest bort och hade noll matlust.
Jörgen stod vid spisen och gjode köttfärsbiffar och potatis, men nej tack och så sov jag vidare.
 
 
Igår på eftermiddagen åt jag ett päron, det första i matväg jag fått i mig på tre dygn. Tyvärr började jag kallsvettas efter en timme och päronet passerade för snabbt ut genom min kropp igen.
Men jag bröt fastan där och kunde äta lite taccos till middag.
 
Tyvärr missade jag Hybris med juntatjejerna och god mat på restaurang Mandel, men är tacksam att jag har sett showen redan och missade bara att se den igen.
Min biljett fick en annan nyttja så den kom till användning i vart fall.
 
 
Idag har jag orkat vara uppe mer, men har vansinnigt ont i höfterna och bröstryggen och mår bäst av att ligga. Feber har jag fortfarande, men mindre.
Klev upp med de små i morse och fixade frukost till dem.
 
 
Sen hamnade vi i soffan och växlade mellan morgonteve och Bing.
 
 
Jag fixade wåfflor till lunch och fick i mig några själv också.
 
 
Sen sov jag någon timme med lillan.
 
Middag fixade Jörgen igen och jag åt lite, men maten smakar inte riktigt som den brukar.
När vi lagt barnen så orkade jag ta mig en dusch för att åtminstone försöka känna mig fräschare.
 
 
Tack förresten för alla fina kryahälsningar, de värmer.
 
Kram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0