Segt

Oj vad jag är trött på att det är så segt att få igång bra fungerande rutiner för vissa familjemedlemmar. Skapar så mycket onödigt tjafs och massa oro - orkar inte med mig själv hur jag inte orkar hantera det längre. Jag känner mig stundvis som den som ska få pris för årets sämsta tonårsförälder.
Andas Annica, andas....
 
 
Lillan är hemma med mig då hennes förskola har fortsatt ansträngt läge på personalfronten. Hon har så mycket energi och är full med upptåg så mina sysslor får jag raska på med då hon sover.
Igår storstädade jag badrummet och lyckades få ihop en vällagad middag som fick högt betyg utav familjen.
Jag gjorde en quinoasallad, potatismos och laxsida med pepparrotstäcke, tillagad i ugnen.
 
 
Efter middagen var bortplockad gick jag ut med de små barnen en stund.
 
 
Jörgen kom ut en för att hämta ved och vi kollade om bänkarna i garaget var klibbfria.
De var de och jag kan få tillbaka garaget och slippa sopa bilen och skrapa rutor.
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0