Orken vart är du

Nu är jag trött på att vara så trött och slut men antar att det blir inte bättre av att klaga och just nu har jag "förlorat" platsen som sjukast då andra känner sig sämre igen.
 
Jag är nog feberfri nu men har en konstig värk som ilar genom skelett och muskler, en blandning av mjölksyrakänning och sockerdricka som gör en bensvag och matt.
Men har man friska barn att ta hand om så går de före i prioriteringsordningen åtminstone för mig.
 
Har gjort lite nyttig smoothie för att få i mig något bra att äta.Har ingen aptit, men behöver fylla på med energi.
 
 
Ute gnistrar solens strålar i snön och jag längtar efter att orka ta mig ut och leka med barnen i den.
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0