Arg ledsen stressad frustrerad

Hittar inte orden just nu - Men fan vad jag hatar diktatorn i Ryssland!! Jag känner exakt som en annan bloggare skriver här.
 
Här hemma kämpar jag med att hitta åt mig själv efter Covid och segdraget problem att komma någonvart med sömnproblem, psykisk ohälsa.
Problemet tar för mycket av min energi just nu och jag försöker att inte känna och agera som man borde. Jobbar med att hantera de negativa känslorna som lätt tar över.. . Jag pendlar mellan att vara arg, ledsen, förtvivlad och frustrerad över det låsta läget, samtidigt som jag försöker hjälpa att hitta strategier ut från den nedåtgående spiralen...
 
Jag Jörgen och de små bilar upp till Ammarnäs idag. Känns skönt att ha en arbetsplan, använda kroppen och skapa något fint för någon annan. Arbeta fysiskt brukar skingra mina tankar.
Johanna och hennes vänner kommer upp på söndag och ska tillbringa deras sportlov i vår Dröm.
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0