Torkat fönster

Jag klev upp vid sex och väckte lilleman och lillan vaknade också tidigt. Skoltaxin hämtade upp lilleman vid sju.
Jörgen tog med lillan till förskolan när han åkte ner till jobb och jag tog tag i att putsa de fönster som behöver putsas utifrån.
 
 
Spindlarna hade byggt bon och smutsat ner, kan tänkas att jag aldrig torkade utsidan på fönstren i fjol.
 
 
Gick en runda och fotade de blommor som blommar nu och det var både humlor och fjärilar som också gillar blommorna.
 
 
Känner mig inte på topp, grubblig, ledsen och allt går trögt, ingenting känns roligt.
 
Åkte ner en vända till stan för att köpa rosor som det var halva priset på. Tänker göra fint runt ladan.
Nytt trädgårdsprojekt är påbörjat.
 
 
Men har ingen energi. Lyssnar på bok och poddar, försöker tränga undan negativa tankar, men misslyckas.
Imorgon är det en ny dag. Kanske är läget bättre då.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0