Magiskt

Idag har jag tagit ledigt från alla extra sysslor och fokuserat på de mindre barnens behov. Vi lämnade hemmet vid kvart över åtta i morse och så körde jag först och lämnade lillkille på fritids, sen lillan på sin förskola och till sist vår jourplacering till hans förskola.
Strax före tio hade jag avlastningssamtal med Vivi, det kändes bra att få prata igenom flera saker som hänt i mitt uppdrag och hur saker stabiliserat sig i min familj.
 
Efter Vivi gick jag för att köpa cykelhjälmar till mina små och stötte på ett par bedårande söta rosa Nikeskor som jag köpte till lillan.
 
 
Ett helt onödigt köp då hon har bra med skor, men kunde inte motstå dessa.
 
Träffade Emma en snabbis för att besöka Friskvårds i stan och fixa till mitt kort och fixa ett nytt till henne för hon har nyss tappat sitt.
Sen valde jag att åka hem och stoppa i mig lunch och chilla en stund innan jag vid tvåtiden körde runt och hämtade upp de tre barnen från deras fritids och förskolor.
 
Det har varit otroligt varmt och kvavt idag så jag har satt igång vattenspridaren nu. Tycker mina rabatter är så magiskt fina och jag är så supernöjd med årets nyinköpta perenner som tillsammans med mina äldre gifter sig så bra..
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0