En till varm jobbardag

Jag har även idag varit själv med de mindre barnen. Skjutsat på fritids och förskola. 
Haft egentid med min jourplacering idag som var ledig från sin förskola och det var skönt att få egentid med honom just idag därför familjehemmet hämtade hem honom i afton.
 
Vi fick fin chans till att städa och plocka ihop tillhörigheter och kvalitativ tid tillsammans på förmiddagen då de andra var på sin förskola/fritids.
 
Klämde in ett biologiskt mammaumgänge för jourkille idag och skönt att min lillkille hade korttids just i dag faktiskt rent logistiskt. 
På eftermiddagen lämnade jag jourkille på umgänge, hämtade upp lillan från sin förskola och köpte en önskeglass till lillan medans vi väntade på att umgänget skulle sluta.
 
 
Hann också med balansgång och fin tid tillsammans innan jourkilles umgänge var slut.
 
 
Min "lillan" åker upp till Ammarnäs ikväll med våran bil och med sina tjejkompisar. Så glad att hon kan se positivt på stugan igen  och vill bjuda in sina kompisar att njuta av våran dröm.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0