En dag

Jag fortsätter att ta det lugnt och hämta andan, men lugnt blir det aldrig här hos oss;)
Jag förmår mig inte att bara skita i allt så tvätt har jag tagit hand om, disk och matlagning ingår alltid i mina sysslor.
Idag gjorde jag en god sallad och tonfiskpaj till middag.
 
 
Var in på Jula imorse efter lillan lämnats på sin förskola. Köpte en miniroller och en pensel. Dags att måla sista varvet hos Emma snart.
 
 
Känner mig lite låg och ledsen idag. Livet kan vara tufft ibland och att hantera vad jag känner då jag ser svårigheterna en nära i familjen kämpar med är inte lätt för mig. Önskar så att hen inte skulle måsta älta runt i det förgångna. Blir så medledsen då jag ser vad det gör med hen och hens mående.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0