Utejobb och tårar

Tunnt med inlägg, jag har tappat lite av gnistan till att ta tag i saker. Känner mig låg och ledsen just nu. Tårarna trillar ofta.
 
Har så svårt att hantera en sak och det finns så mycket sorg och känsla av misslyckande och hopplöshet i den här "saken".
 
Har jobbat ute och lagat potthålen i vägen färdigt och även krattat lite efter vägkanten.
 
 
 
Spolat av bron och tagit bort vinterleksaker och spadar runt densamma.
 
 
Jag har det så bra egentligen, det mesta flyter på, på ett bra sätt. Men det  är den här "saken"  som jag inte klarar av att hantera.
 
 
Det har gått troll i vår semesterresa i maj. Detur har ställt in den avgången från Skellefteå som vi skulle åka med till Kreta.
Vi vill så gärna resa från Skellefteå så nu är vi ombokade med samma researrangör men till Turkiet istället.
Vi skulle åka måndag den 23 maj men nu åker vi tisdag den 24 maj istället. 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0