Lycka i det lilla

Den här veckan har passerat rätt så snabbt. Vi hade föräldraumgänge i fredags med lillkille och hans syskon. Tycker att det är så fint och roligt att ha de här träffarna.
Vi var på Nordanå och lekte ute i tre timmar.
 
 
Jag hade gjort i ordning fika med flera kaffetermosar och varmchokladtermosar. 
 
Vi har latat oss i helgen och jag fick sovmorgon igår. Gillar egentligen inte en helt oplanerad helg där man bara har mattider att ta hänsyn till, men den här helgen har ändå känts bra att ha så.
 
Jag och Emma tränade och hade gymmet helt för oss själva igår lördag och kom hem lagomt till 
Let´s dance.
 
Idag söndag var jag ute med de mindre barnen på förmiddagen och njöt av det fina vårvintervädret.
 
 
Försökt vara pådrivande i vissa saker vi behöver göra klart och mail av viktiga papper inför vår resa i slutet av maj är fixat, tavelhjärtat som ser mer ut som en boll är nu på plats.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0