En dag som flutit på

Min dag började strax efter sex i morse med att väcka lilleman och hjälpa honom genom sina morgonrutiner fram tills hans taxi kom där strax efter sju. 
Halv nio rullade jag och lillan ner till stan för mammaumgänge och sen behövde jag både handla mat och köpa färgpatroner till vår skrivare. 
Bestämde mig för att handla på Coop och de hade nyinvigning med generösa priser på många varor och alla kunder fick en jättefin presentpåse med smått och gott i.
 
 
På hemvägen svängde jag in i Kåge och hämtade ut två paket. Köpt massa fint till lilleman för inga pengar alls. Uppgraderat hans sommargarderob inför vår resa i maj.
 
 
Resten av dagen har flutit på med städning och lite matlagning. Tvättkorgarna är inte heller överfulla längre.
 
Kram.

Kommentarer
Postat av: Hannas krypin

Så mycket fint du hittat. Visst blir man glad när man får mycket för typ ingenting.

2022-04-08 @ 08:35:10
URL: http://hannaskrypin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0