Dagarna rullar på

Dagarna rullar på och jag försöker hinna med allt jag vill göra. Den här årstiden är det så mycket städning som behöver göras, solen lyser in så fint genom smutsiga fönster och alla små kladdiga fingrars avtryck syns särskilt tydligt nu.
Hinner inte riktigt med att städa i den utsträckning som det behövs, men vad gör väl det.
 
Bilen fick sig en uppfräschning igår innan lillan hämtades hos sin mamma. Emma övningskörde.
 
 
Jag har satt i lite mer bilder i ramarna i mitt hjärtcollage.
 
 
Fyllt på rosor i min vas. Jag fyndade tre buketter för under hundringen.
 
 
Inhandlat skor och skalkläder till lillan nu då våren kommer med stormsteg.
Idag kom jag mig ut och påbörjade lagningen av potthålen som uppstått i vinter på vår väg in till vår gård.
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0