Bilder från förr och en födelsedag

Min fina lillebror fyllde 50 år den andra september och igår firade vi honom.
 
 
Hans flickor som jag är stolt faster till hade ordnat det så fint på Gotis.
De bjöd på taccos eller surströmming, dryck i alla färger och valörer och till efterrätt fick vi paj och kaffe.
 
 
Tjejerna hade fixat med present så vi swichade valfritt belopp så han kan göra sin önsketatuering. Emelie och Alvas namn ska få pryda var sin underarm på brorsan.
 
En del tycker att jag är lite småjobbig med mina papparazzibilder, men det är så roligt att bli påmind om fina ögonblick t.ex. på Facebook där det ploppar upp bilder från förr.
 
Älskar den här bilden på mina barn och mitt första barnbarn från 2014.
 
 
Vilken rikedom! Tacksam<3
 
Här är en bild som är tagen i Ammarnäs för ett år sedan.
 
 
En annan fin bild är ifrån då jag och Jörgen åkte upp och märkte ut med plogpinnar på vår tomt i Ammarnäs innan byggstart.
 
 
Sorgligt blev det dock då jag läste den fina kommentaren från min barndomskompis som inte finns ibland oss längre.
 
 
Var rädd om varandra, njut av livet och ta hand om era relationer. Vi lever bara en gång.
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0