20 år sedan 11 september attackerna

Nyss fyllda 35 år, på väg in i ett nytt spännande skede i mitt liv. Något mer än nyhetsbilderna och allt som jag hörde på nyheterna minns jag inte. Jag minns inte var jag befann mig eller hur det såg ut runt mig då jag fick reda på den fruktansvärda nyheten om den terrorattack New York utsattes för den 11 september 2001.
 
 
Just nu befinner jag mig i Ammarnäs och sitter och tittar på dokumentären om de som överlevde eller stod väldigt nära de som dog.
Väldigt, väldigt enormt mycket tragik den här smarta genomtänkta terrorattacken tillfogade så många människor.
 
Jörgen och Pontus har varit duktiga och spikat innertak på garagets carport idag.
 
 
Själv har jag klättrat upp och ner på en stege och tvättat de fjorton fönsterrutor som vetter mot Tjulträskvägen på utsidan av vår stuga.
 
 
När jag var klar ute med alla fönster, även de på långsidorna av stugan, gick jag in och torkade alla fönster inne i vårt kök och vardagsrum.
 
Nu är det bara kvar de sju höga fönstrerna här inne, men jag hann/orkade inte släpa in stegen den här gången för att fullfölja....
 
Kram..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0