Sara kulturhus

Emma praktiserar i stan och slutar jobba 16.15 precis då bussen går till Drängsmark och vi kom överens om att jag skulle vänta in henne efter jag hämtat upp min jourplacering 14.45.
Vi passade på att besöka kulturhuset medans vi väntade på Emma.
 
 

 
 
Till middag rensade vi kylen på rester och sen började Pontus med att byta däck på min bil.
När ett däck var bytt och nästa skulle påbörjas gick hylsan till spärrskaftet sönder. Suck! 
Jag och de små gick över till grannen och fick låna en hylsa av honom, men då den gick sönder var tålamodet slut hos sonen.
Jag fick lite panikkänsla över hur vi skulle klara av att fixa däckbytet utan fungerande verktyg,  ett däckbyte som verkligen behöver göras och givetvis svarade inte Jörgen när jag ringde honom.
 
 
Sen kom jag på att jag kunde ringa Mikael och han sa, ja jag kommer. Vilken lättnadskänsla!
Av hela mitt hjärta, TACK Mikael! TACK Pontus också för din hjälp.
 
Kram. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0