Bloggstrul

Hej!
I går morse hade jag feeling och försökte blogga men då strulade blogg.se med mig och det blev inget inlägg.
Ute är det typiskt höstväder med blåst och regn emellanåt. Det har gått att vara ute och lillkille har krattat och krattat för han gillar att arbeta.
 
 
Jag hittade några fina överlevare i min trädgård då jag gick runt.
 
    
 
Vi fick också besök utav Mikael och småtjejerna. Älskar att få besök utav barnbarnen.
 
 
 
Idag är det Frejas födelsedag och jag håller på med en Bolibompadraketårta till henne att ta med till kvällens kalas.
 
 
Jörgen har borrat ventiler i väggen och fått upp dörrarna på övervåningen. Det blir så bra.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0